fredag 19 september 2014

Hundmassage.

Söndagen den 2/11 -14 kl. 12.55 -14.30 är nästa aktivitetsträff.

Då har jag bokat 10 platser med Hundmassage för Linda Engberg som är Massageterapeut & hundmassör. Hon kommer under 1 ½ timme att lära oss grunderna i massage och viktiga"att tänka på" för kunna massera våra egna hundar hemma.

Jag har bokat lektionssalen/lilla hallen på Norra Stockholms Hundcenter, (HundId) AB, Ritarslingan 2 (ingång Leverantösvägen) 18766 Täby. Läs om lokalens trivselregler på  www.norrastockholmshundcenter.se!

Pris för massage & lokal blir 400 kr/ person om vi är 10 st. Ska betalas i samband med den bindande anmälan!

Vill du ta med egen hund, behöver den kunna komma överens med andra hundar i lokalen, vara fullt frisk och vaccinerad (medtag vaccinationsintyg) löpande tikar får stanna hemma.
Man kan dela hund (jag har 5 st.)om man inte tar med sin egen!

Kaffe mm. går att köpa till självkostnadspris.

Frågor och  Anmälan med ditt namn, telefon, namn på din hund/om du vill "låna/dela" hund mailas till veronicalarsson651@gmail.com. När jag fått mailet, skickar jag ett bekräftelsemail med hur du sätter in pengarna.

OBS din anmälan är bindande.

Välkomna Veronica Larsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.